the south island - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Sharonne Linger - WaarBenJij.nu the south island - Reisverslag uit Queenstown, Nieuw Zeeland van Sharonne Linger - WaarBenJij.nu

the south island

Door: sharonne

Blijf op de hoogte en volg Sharonne

18 Oktober 2014 | Nieuw Zeeland, Queenstown

Hallo allemaal!

Zo dat is al weer even geleden dat ik een reis verslverslag heb geschreven.
Wij zijn van wellington naar the south island gegaan met de ferry.
Wat een hele mooie tocht was.
Het zuider eiland is nog veel groener en mooier dan het noorde eiland.
wauw wat een landschappen heb je hier.

We zijn begonnen in picton een klein plaatsje, hier hebben we in het hostel genaamd villa gezeten wat ons erg deed denken aan villa kakkel bont van pippi lang kous haha.
In dit hostel zn we een oude vriendin weer tegen gekomen Jill.
Wij hebben hier een wijn proeve rij gedaan, lekkere wijnen en tipsy naar huis haha.

We hebben in abel tasman de hele dag gezeild en mooi weer gehad, we hebben de bekende apple split rock gezien en we zijn onder het zeilen zeehonden tegen gekomen die heerlijk lagen te zonnebaden.
wat was het zeilen ontzettend gaaf, vooral op de terug weg met hele hoge en golfen en harde wind. Een woord geweldig.

Onder weg zn we een keer gestopt en wezen lunchen op het strand hier hebben we dolfijnen gezien! & helaas veel sand flies ! Wat een rot beestjes zn dat, mijn enkels zitten vol jeukende rode bultjes!

Onze nieuwe bus was erg gezellig met leuke mensen!
In queenstown zijn we alleen de meestal al weer kwijt geraakt.
Omdat zij of deep south zn gegaan of richting het noorden.
Queenstown is een ultime stap town! Veel uit gaan en veel wandelen!
Ook heb je hier de bekende furgburger. En ik persoonlijk ben geen burger liefhebber maar wat zijn dit ontzettend lekkere burgers!!

Wel zijn we weer twee oude vrienden tegen gekomen June en Kristin.
June gaat met ons morgen mee naar het deep south! Jeeej! Haha.

We vermaken ons nog steeds goed! En ik wil nog lang niet naar huis.
Morgen gaan we zien wat stewart island ons gaat brengen!

Doeg!! & dikke kus !

• 18 Oktober 2014 - 08:40

Marijke Tammer:

Lieve Sharonne en Diana,

Wat leuk te lezen het reisverslag en fijn dat jullie het zo naar
    de zin hebben.Ik geniet van de mooie foto's op FB.
    Ziet er zo mooi uit daar. Snap dat je nog niet naar huis wil
    Ziet er ook op de foto's heel gezellig uit
    En jullie missen niks uit Soesterberg ha ha
    Nou nog heel veel reisplezier samen met Diana
    Dikke knuffel voor jullie

Gr Marijke Xx

• 22 Oktober 2014 - 10:51

Trees:

Hoi Leuke en Lieve meiden
    Nou dat ziet er prachtig uit en heel veel lachende gezichten op de foto's!
    Fijn dat jullie het zo goed naar t zin hebben samen!